Is de samsung corby pro beschikbaar als prepaid in nl?

Is deze telefoon al prepaid beschikbaar, of hebben jullie een beter alternatief?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

een half jaar geleden heb ik ook gezocht of deze telefoon te koop was. Waarschijnlijk is en zal hij nooit in nederland uitkomen. De introductiedatum werd namelijk elke keer uitgesteld en dat is nu al sinds 2009 bezig. Dat word dus zoeken naar een alternatief of hem op internet uit het buitenland halen. Let dan wel op dat de ''qwerty'' dan vaak niet klopt. In België werken ze bv met ''azerty''.

Zelf heb ik de alcatel OT-880. Dit is ook een touchscreen mobiel met een uitschuifbare qwerty toetsenbord. Ik ben er erg blij mee. Het is een goede, leuke telefoon voor een lage prijs.