Zijn vragen over consumptiegoederen goeie vragen voor goeievraag?

Of zijn dat meer vragen die op een forum thuishoren. Zou het niet goed zijn om vragen die over individuele modellen van apparatuur gaan te bannen van goeie vraag want immers wat moeten we er verder mee? In korte tijd worden die modellen toch weer vervangen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan ken ik nog wel een paar categorieën die voor verbanning in aanmerking komen; de raadsels, de 'hoe stel ik GV in....(of eigenlijk; ik heb zelf geen zin om het even uit te zoeken), wat vind je de lekkerste, vreemdste, liefste, ga zo maar door. Waarmee kan ik een bestand verkleinen, vergroten, veranderen. Ook allemaal op internet forums te vinden.

Ik vind de mix zoals deze nu is prima, vragen over consumpiegoederen mogen daar wat mij betreft bij. Ik stel ze zelf ook en het heeft mij info gegeven die ik nooit via een forum had verkregen.

Toegevoegd op 28-06-2009 22:45:10
Leuke vraag. En vervolgens stel je zelf een vraag of 6 over consumptiegoederen. Van stofzuigers, computers verlengsnoeren en winnie de poeh slaapzakken.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tja het valt binnen de richtlijnen dus het mag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter een mix van "goede" en "mindere" vragen als "geen"vragen. Niet bannen, gewoon niet op reageren. Als ik dit een "mindere" vraag zou vinden, zou ik er niet op antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks op tegen, zulke vragen.
Mijn antwoord is dus ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als opiniepeiling-achtige vragen goed genoeg zijn, dan zijn vragen over specifieke producten dat ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het om specificaties of andere eenvoudig op te zoeken kenmerken van een heel specifiek merk en type produkt gaat, denk ik in de regel : google dat zelf maar. Want dat is vaak de snelste manier om er achter te komen : googelen.

Volgens mij weten de meeste vaste gebruikers hier heel goed hoe je gegevens moet googelen, dus van een vaste gebruiker vind ik het altijd een beetje rare vragen / gezochte vragen - meer raadsels of zoekspelletjes - en negeer ik ze gewoon. Maar bij incidentele, nieuwe of eenmalige vragenstellers kun je niet altijd verwachten dat ze net zo handig zijn met computers en zoekmachines als 'wij'.

Als het gaan om gebruikerservaringen of tips voor aanschaf van een bepaald type apparaat mogen ze hier denk ik best staan, maar zal ik alleen kunnen antwoorden als ik er iets nuttigs over te zeggen heb. Zoals ik ze ook pas zou stellen als ik ze zelf echt niet zou kunnen googelen.